Ugdymas kaip ugdytojo ir ugdytinio santykis: iššūkis socializacijos specialistams

Lijana Gvaldaitė

Santrauka


Straipsnyje nagrinėjama italų pedagogo L. Giussani ugdymo paradigma ir jos taikymo patirtis VšĮ „Sotas“ organizacijos veikloje. Atskleidžiama, kaip iš L. Giussani metodo perimti principai tapo šios organizacijos darbuotojų vertybinės laikysenos pagrindu ugdomajame darbe ir galimybe ugdytis patiems kaip specialistams. Toks veikimo būdas reikalauja pastangų ir kelia iššūkių, tačiau yra veiksmingas, orientuotas į žmogaus ugdymą ir įgalinimą.

Esminiai žodžiai: ugdymas, laisvė, asmuo, organizacijos veiklos principai, įgalinimas.

DOI: http://dx.doi.org/10.15823/su.2014.01


Visas tekstas:

PDF