Suomijos švietimo sistema integruoto socialinio ugdymo kontekste

Tuomas Rauhansalo, Vytautas Kvieska

Santrauka


Straipsnis parengtas remiantis „Erasmus+“ finansuojamu projektu „Integruotas ekonomikos, etikos ir pilietinio ugdymas vidurinėse mokyklose“. Šį projektą vykdo Lietuvos laisvosios rinkos institutas, Lietuvos edukologijos universitetas, Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazija Lietuvoje, Rygos mokytojų rengimo ir švietimo vadybos akademija, Rygos valstybinė gimnazija Nr. 1 Latvijoje, Gustavo Adolfi gimnazija Estijoje ir JAMK taikomųjų mokslų universitetas Suomijoje. Straipsnio tikslas yra išanalizuoti ekonomikos, etikos ir pilietiškumo ir socialinės atsakomybės integracijos kokybę ir aktualumą ir pristatyti Suomijos švietimo praktikos, teorijos ir metodikos, įgyvendinamus JAMK taikomųjų mokslų universitete, pasiekimus. Straipsnyje pateikiama Suomijos švietimo sistemos, naudojamų praktikoje teorijų ir integruotos socialinio ugdymo patirties ir gerųjų pavyzdžių iš Suomijos mokyklų pavyzdžiai.

Esminiai žodžiai: Suomijos švietimo sistema, integruotas ugdymas, mokymasis visą gyvenimą.

DOI: http://dx.doi.org/10.15823/su.2017.10


Visas tekstas:

PDF (English)